جراح پلاستيك و زيبايي
فوق تخصص جراحي ترميمي و دست

مطب تهران : ۸۸۱۹۲۶۱۱-۰۲۱

مطب کرج : ۳۲۲۶۵۵۶۹-۰۲۶

نتایج بهبودی بعد از گذاشتن پروتز پستان

ماورانت
8 دسامبر 2023|دسته‌بندی نشده

شدت درد بعد از تعبیه پروتز سینه چقدره؟

در طول ریکاوری پروتز سینه چه انتظاری باید داشته باشم؟

آیا برای سینه من پروتز سینه کفایت می کند یا باید لیفت هم لازم است؟

در طی ریکاوری پروتز سینه ، سینه‌های شما در پانسمان‌های گازی پیچیده می‌شود و یک بانداژ الاستیک یا سوتین ساپورت، تورم را به حداقل می‌رساند و سینه‌ها را در حین بهبودی حمایت می‌کند.

بلافاصله پس از جراحی، شما را برای نظارت دقیق به یک اتاق ریکاوری می برند. ممکن است به شما اجازه داده شود زمانی که برای ترخیص پایدار هستید، معمولاً بعد از۶ ساعت یا بیشتر به خانه بروید.

قبل از خروج، دستورالعمل‌های خاصی برای بهبود پروتز پستان و یک قرار ملاقات بعدی با جراح پلاستیک به شما داده می‌شود. شما همچنین ممکن است دارو یا نسخه دریافت کنید، اما بسیاری از جراحان پلاستیک داروهای بعد از عمل را از قبل تجویز می کنند. داروهای تجویز شده شما ممکن است شامل قرص های ضد درد و آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت باشد.

سوتین طبی پروتز پستان خود را (یک سوتین یا کش ) به صورت شبانه روزی طبق دستور جراح پلاستیک بپوشید. برخی از جراحان ممکن است از بیماران بخواهند که محل های برش را تمیز کرده و پماد بمالند، در حالی که برخی دیگر از بیماران خود می خواهند که چسب یا بانداژ را روی آن نگه دارند. دستورالعمل ها متفاوت است، بنابراین مهم است که تمام دستورالعمل های جراح پلاستیک خود را به دقت دنبال کنید.

از آنجایی که ممکن است در چند روز اول به داخل پاکت های اطراف پروتز پستان خونریزی کند، تا زمانی که اجازه افزایش سطح فعالیت خود را نداشته باشید، راحت باشید. درد حاد معمولاً پس از یک تا پنج روز کاهش می یابد، اما ممکن است برای چند هفته درد و تورم را تجربه کنید. طبق دستور جراح پلاستیک، ورزش و فعالیت عادی خود را از سر بگیرید.

بعد از عمل بزرگ کردن سینه چه نتایجی را باید انتظار داشته باشم؟

در حالی که بزرگ کردن سینه بلافاصله سینه‌های بزرگ‌تری را به همراه دارد، نتایج نهایی ممکن است چند هفته طول بکشد، زیرا تورم کاهش می‌یابد و پوست کشیده می‌شود. برخی از بیماران ممکن است نیاز به پوشیدن باند بالای سینه داشته باشند تا به شکل دهی سینه های خود کمک کند، به خصوص اگر در ابتدا دارای عدم تقارن زیرین یا سینه های بسیار کوچک باشند. خطوط برش ممکن است چندین ماه، حتی چند سال طول بکشد تا محو شوند.

عکس بزرگ کردن سینه قبل و بعد

برای مشاهده عکسهای قبل و بعد پروتز سینه به کانال تلگرام ما مراجعه فرمایید

برای دستیابی به نتایج بهینه بزرگ کردن سینه، دستورالعمل های بعد از عمل جراح خود را دنبال کنید و برای ویزیت های بعدی مراجعه کنید.

جایگزینی پروتز  سینه

پروتز سینه به عنوان وسیله ای مادام العمر در نظر گرفته نمی شود و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. می توانید برای معاینه سالانه به جراح پلاستیک خود مراجعه کنید تا سلامت سینه و یکپارچگی پروتز را ارزیابی کند.

با گذشت زمان، سینه های شما به دلیل افزایش سن، نوسانات وزن، عوامل هورمونی و جاذبه تغییر می کند. از آنجایی که ظاهر سینه‌ها با گذشت زمان تغییر می‌کند، برخی از بیماران برای بازگرداندن کانتور جوان‌تر، لیفت سینه یا تعویض پروتز انجام می‌دهند.

نکته ای که مهم است اینه کسانی که سینه های نیمه افتاده ای دارند ممکن است بعد از تعبیه پروتز سینه نیاز به لیفت پستان داشته باشند مخصوصا در کسانی که سابق شیر دهی داشته اند.

 

#

تهران :میدان ونک، ابتدی ولیعصر به سمت شمال ، خیابان صانعی پشت دادگاه خانواده پلاک ۳۳ ساختمان پزشکان صدف طبقه سوم شرقی واحد ۳۰ مراجعه با وقت و هماهنگی قبلی

روزهای مراجعه : دوشنبه

تلفن تماس : ۸۸۱۹۲۶۱۱-۰۲۱

  • کرج : چهارراه طالقانی کوچه مرجان کلینیک پاستور مراجعه با وقت و نوبت قبلی

    روزهای مراجعه : یکشنبه و سه شنبه

    تلفن تماس : ۳۲۲۶۵۵۶۹-۰۲۶

  • با عضویت در خبرنامه میتوانید از آخرین مطالب و مقالات تخصصی و همچنین تخفیف های مناسبی و فصلی آگاه شوید