جراح پلاستيك و زيبايي
فوق تخصص جراحي ترميمي و دست

مطب تهران : ۸۸۱۹۲۶۱۱-۰۲۱

مطب کرج : ۳۲۲۶۵۵۶۹-۰۲۶

بهترین پروتز سینه در ونک و میرداماد

ماورانت

عمل پروتز سینه

پروتز سینه روشی سریع برای تغییر شکل سینه های کوچک و افتاده به منظور دستیابی به سینه های خوش فرم در اندازه ایده‌ آل است . عمل پروتز سینه نسبت به سایر روش های جراحی سینه ، کمترین عارضه و خطر را در پی دارد . بسیاری از شما سوالات متعددی از ما درباره این جراحی می پرسید ؛ یکی از این سوالات این است که « بهترین جراح پروتز سینه در تهران چه کسی است؟ » در این مقاله همه این پرسش ها را مطرح کرده و پاسخ آن ها را بیان کرده ایم.( دکتر کربلایی خانی بهترین پروتز سینه در ونک و میرداماد )

 

دلیل کوچک بودن سینه ها چیست؟

برخی از عوامل در طول زندگی ممکن است بر زیبایی سینه ها اثر بگذارند و باعث شوند که سینه ‌ها فرم و حالت طبیعی خود را از دست بدهند . گاهی نیز سینه ها به صورت طبیعی از همان ابتدا بسیار کوچک هستند . این مسائل ممکن است در برخی مواقع ، بر حس اعتماد به نفس و جذابیت زنان تاثیر بگذارد و علاوه بر وضعیت ظاهری، وضعیت روحی آن ها را هم تضعیف نماید ؛ در چنین مواقعی یکی از مناسب ترین راه حل ها انجام عمل پروتز سینه نزد بهترین جراح پروتز سینه است.

۵ نکته طلایی در رابطه با پروتز سینه

جراحی پروتز سینه امروزه در میان زنان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و روز به روز به زنانی که برای برجسته سازی و خوش فرمی سینه های خود خواهان استفاده از این جراحی هستند افزوده می شود، در این مقاله توضیحاتی در رابطه با نکاتی مهم درباره پروتز سینه داده می شود لازم است قبل از انجام این جراحی با این نکات آشنا شوید تا با دید باز اقدام به انجام این جراحی بگیرید.

انتخاب سایز پروتز را برعهده پزشکتان بگذارید و به جراح خود اعتماد داشته باشید، زیرا جراح با تجربه ای که در این زمینه دارد بهترین سایز را بعد از بررسی بافت سینه شما انتخاب می نماید تا مطلوب ترین نتیجه را دریافت نمایید.

برخی از زنان نگران بارداری و شیردهی بعد از جراحی پروتز سینه هستند :

جراحی پروتز سینه ارتباطی با بارداری ندارد و بدلیل اینکه معمولا پروتز سینه در زیر عضله سینه جایگذاری می شود هیچ اختلالی در شیردهی ایجاد نمی شود ، اما توصیه می شود به منظور برخوداری بهتر از این جراحی ، بعد از دوران بارادی و شیردهی اقدام به انجام این جراحی نمایید و یا در صورتی که تمایل به بارداری دارید انجام این جراحی را به زمان دیگر موکول کنید.

برخی از افراد نگران این موضوع می باشند که احتمال ترکیدگی پروتز در هواپیما وجود دارد ، این نگرانی کاملا بی مورد می باشد و به هیچ عنوان احتمال ترکیدگی پروتز در هواپیما وجود ندارد .

توصیه می شود بعد از جراحی پروتز سینه از دستگاه سولاریم استفاده نشود ، زیرا امکان بروز مشکل بعد از استفاده از این دستگاه وجود دارد اما حمام آفتاب مشکلی را ایجاد نمی کند.

طبق تحقیقات انجام شده در زمینه پروتز سینه تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر اینکه پروتز سینه موجب سرطان سینه می شود داده نشده است ، پروتز های مورد استفاده در جراحی پروتز سینه مورد تایید سازمان غذا دارو آمریکا ( FDA ) می باشد و هیچ گونه مشکلی را به وجود نمی آورند.
توصیه می شود بعد از جراحی پروتز سینه طبق مدت زمان تعیین شده برای بررسی های لازم به پزشک خود مراجعه نمایید تا روند بهبودی مورد بررسی قرار گیرد .

( دکتر کربلایی خانی بهترین پروتز سینه در ونک و میرداماد )

شاید این مطلب را هم بپسندید…

ایمپلنت سینه چیست؟

ایمپلنت سینه ( Breast implant ) یک ماده نرم و انعطاف پذیر است که پس از قرار گرفتن در سینه ، حالت بافت نرم و طبیعی پستان را پیدا می کند . امروزه با پیشرفت علم ، عمل جراحی پروتز یا ایمپلنت سینه با تکنیک ها و ابزاری انجام می ‌شود که خطرات کمتری نسبت به گذشته داشته و عوارض ناشی از آن به طور کامل رفع شده است .

به عنوان مثال در گذشته پس از انجام پروتز سینه ، خطراتی از جمله فیبروز ( از بین رفتن بافت سینه ) ، پاره شدن کیسه پروتز و نفوذ مایع به درون پستان ها و… وجود داشت . اما امروزه خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی ساخت ایمپلنت های جدید و مقاوم و روش‌ های جدید جراحی و همچنین روی کار آمدن بهترین جراحان پروتز سینه در تهران و ایران ، این خطرات به طور جدی کاهش یافته و به حداقل رسیده اند.

 

عمل پروتز سینه چه کاربردی دارد؟

پروتز سینه می تواند مزایای متعددی با خود به همراه داشته باشد. برخی از مزایای انجام جراحی پروتز سینه عبارتند از:

  • تغییر حجم و اندازه سینه
  • ایجاد تقارن میان سینه ها
  • پروتز سینه همچنین امکان بازسازی سینه ها را پس از آن که به علت سرطان جراحی شده اند را نیز فراهم می کند و با ایجاد فرم زیبا و متناسب ، حالت جذاب پستان ها را باز می گرداند و تاثیر به سزایی بر حالت روحی زنانی دارد که به علت سرطان یک یا هر دو پستان شان را از دست داده اند.

 

ماندگاری پروتز سینه

میزان ماندگاری پروتز سینه بستگی به جنس و کیفیت پروتز و ویژگی‌ های فیزیولوژیکی بدن فردی دارد که تحت عمل جراحی قرار گرفته است . میانگین عمر پروتز سینه بین ۷ تا ۱۲ سال است . البته نسل جدید پروتز ، کیفیت و عمر بیشتری دارند و حدود ۲۰ سال و یا حتی بیشتر به صورت مادام العمر نیز دوام خواهند داشت.

کسانی که عمل ایمپلنت یا پروتز سینه را انجام می‌ دهند ، بهتر است هر ۱۰ سال یک بار به دکتر فوق تخصص جراحی پلاستیک مراجعه نمایند تا پس از معاینه مشخص شود که پروتز سینه نیاز به تعویض دارد یا خیر .

ماندگاری پروتز سینه را دو مورد افزایش می دهند:

  • انتخاب بهترین جراح پروتز سینه و تبحر این پزشک در کار گذاری پروتز در داخل بافت سینه
  • انتخاب بهترین مارک و نوع پروتز سینه

 

( دکتر کربلایی خانی بهترین پروتز سینه در ونک و میرداماد )

شاید این مطلب را هم بپسندید…

 

 

عمل پروتز سینه چگونه انجام می شود؟

ابتدا یک برش در قسمت پوست سینه بیمار ایجاد می شود . مکان ایجاد برش با توجه به اندازه پروتز ، روش جراحی و فرم پستان متفاوت خواهد بود . معمولا برش ها در سه قسمت ایجاد می‌ شوند :

  • زیر بغل
  • زیر پستان
  • دور هاله نوک پستان
  • پس از ایجاد برش، باید فضای لازم برای قرار دادن پروتز توسط جراح ایجاد شود و سپس پروتز را درون سینه قرار می‌ دهند . می توان پروتز سینه را روی عضله سینه یا زیر آن قرار داد.

به گفته بهترین جراح پروتز سینه ، برای دخترانی که سینه بسیار کوچک دارند ، پروتز زیر عضلات سینه قرار داده می شود . البته در چنین مواردی بهتر است میزان کمی چربی به زیر پوست نیز تزریق شود تا حجم دهی پروتز سینه بهتر صورت پذیرد.

در مواردی که افتادگی مختصر سینه وجود دارد ، با قرار دادن پروتز ، مقداری لیفت سینه هم خواهیم داشت . ولی اگر افتادگی شدید باشد ، علاوه بر پروتز ، عمل ماستوپکسی هم به طور همزمان انجام می گیرد.

بعد از عمل

تورم و کبودی احتمالا چند هفته بعد از جراحی ممکن است وجود داشته باشند . انتظار داشته باشید که جای زخم‌ها در طول زمان محو می‌شوند ، اما به طور کامل ناپدید نمی‌شوند.

در حالی که تحت درمان هستید ، ممکن است به پوشیدن بانداژ فشرده‌سازی و یا سینه بند ورزشی برای حمایت بیشتر پروتز سینه نیاز باشد . جراح شما هم ممکن است داروی مسکن تجویز کند.

دستورالعمل‌های جراح خود را در مورد بازگشت به فعالیت های عادی دنبال کنید . اگر شما شغلی دارید که نیاز به فعالیت جسمی زیاد ندارد ، ممکن است بتوانید ظرف چند هفته به سر کار باز گردید . از فعالیت‌های شدید هر چیزی که بتواند ضربان قلب یا فشار خون شما را بالا ببرد برای حداقل دو هفته اجتناب کنید.

در حالی که کاملا درمان شدید ، به یاد داشته باشید که پستان شما به حرکات فیزیکی یا حرکات پرسی حساس هستند . اگر جراح از بخیه استفاده نکند که خود به خود جذب می شوند ، ممکن است برای باز کردن بخیه ها به مراجعه های بعدی نیاز داشته باشید.

اگر در سینه خود احساس گرما و قرمزی بکنید و یا تب داشته باشید ، ممکن است عفونت داشته باشید . در اولین فرصت با جراح خود تماس بگیرید . همچنین اگر تنگی نفس یا درد سینه دارید ، با جراح خود تماس بگیرید.

( دکتر کربلایی خانی بهترین پروتز سینه در ونک و میرداماد )

شاید این مطلب را هم بپسندید…

انواع پروتز سینه

پروتز سینه انواع مختلفی دارد که از هر کدام با توجه به میزان تغییرات مورد نیاز و نتایج مورد انتظار جراحی استفاده خواهد شد . اطلاع داشتن از مزایا و معایب هر نوع از پروتزهای پستان ، به شما در برگزیدن بهترین و مناسب ترین نوع ، کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه این مقاله به معرفی انواع پروتز سینه در دو دسته کلی خواهیم پرداخت . ایمپلنت سینه بر حسب شکل ظاهر به دو دسته ( اشکی و گرد ) و از نظر جنس مواد تشکیل دهنده به سه دسته ( سیلیکونی و سالینی ) تقسیم می شوند.

پروتز سینه مدل اشکی

پروتز اشکی ، طبیعی ترین نوع پروتز به لحاظ شکل و فرم است . پروتز سینه مدل اشکی به دلیل حالت طبیعی که دارد و چون بر اساس مدل واقعی سینه ۶ ساخته شده است ، در افرادی که حجم سینه کوچک است یا به دلیل سرطان پستان ، سینه برداشته شده است و فرد می خواهد ظاهر طبیعی و بزرگ تری برای پستان هایش ایجاد کند ، پروتز مدل اشکی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

پروتز سینه مدل گرد

این نوع پروتز سینه حالت گرد به پستان ها می دهد و پر کاربرد ترین نوع پروتز می باشد . در حقیقت استفاده از پروتز سینه گرد برای خانم هایی مناسب است که سینه های بسیار کوچکی دارند که حالت آن ها گرد نیست.

پروتز سیلیکونی

پروتزهای سیلیکونی که از نسل های جدید انواع پروتز هستند و به دلیل شباهتشان به بافت سینه زنان ، بسیار پر طرفدارند . برای قرار دادن پروتز سیلیکونی در سینه به برش کمتری در عمل جراحی نیاز است . مقاومت پروتزهای سیلیکونی نسبت به نوع سالین بیشتر است ، ولی در صورتی که پس از عمل سینه پاره شوند حالت دفرمه را ایجاد خواهند کرد . البته به راحتی قابل تعویض هستند . در پروتزهای سیلیکونی نسل جدید ، پارگی به ندرت اتفاق می افتد.

پروتزهای آب نمکی یا سالیین

برای قرار دادن این دسته از پروتزها به برش جراحی بزرگ تری نیاز هست . در صورتی که فشار زیاد یا ضربه بسیار محکم به پستان وارد شود ، پاره می‌شوند و آب نمک آن توسط بدن جذب خواهد شد. پروتزهای سالین بسیار انعطاف پذیر هستند و فرمی مصنوعی به پستان ها می دهند . به دلیل احتمال زیاد پارگی ، امروزه کمتر استفاده می شود.

انتخاب سایز مناسب پروتز

انتخاب سایز پروتز و پروفایل آن بر اساس فرم سینه ، جثه فرد ، قد ، سایز قفسه سینه و میزان انعطاف پذیری پوست ، توسط پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک تعیین می شود . معمولا افرادی که از سایز کوچک سینه خود خیلی ناراضی اند ، خواهان بزرگ ترین سایز ممکن هستند.

در حالی که اعتماد به علم و تجربه جراح عاقلانه ترین کار ممکن است. در صورت قرار دادن سایز بزرگ تر از گنجایش ، عوارضی در انتظار آن فرد خواهد بود که گاها راه خلاص شدن از آن عوارض ، تخلیه پروتز و انجام عمل های جراحی بیشتر و اصلاح دفورمیتی های به وجود آمده است.

 

( دکتر کربلایی خانی بهترین پروتز سینه در ونک و میرداماد )

شاید این مطلب را هم بپسندید…

 

تاثیر پروتز سینه بر روی شیردهی

دکتر کربلایی خانی بهترین جراح پروتز سینه در تهران خاطرنشان کردند که در عمل های روتین پروتز سینه ، ایمپلنت در فضایی جدا از غدد شیری گذاشته می شود و هیچ گونه ارتباطی با غدد شیری نخواهد داشت . در نتیجه انجام جراحی پروتز سینه تاثیری بر میزان شیردهی و کیفیت شیر مادر نمی گذارد.

تاثیر پروتز سینه بر رابطه جنسی

از آن جایی که سینه ها یکی از حساس ترین نقاط بدن برای تحریک شدن زن ها در رابطه جنسی هستند ، ایجاد هر گونه اختلال در اعصاب آن ها باعث ایجاد حساسیت ناخوشایند با بی حسی نوک سینه می شود که در اکثر مواقع ، موقت بوده و بعد از رفع التهاب ناشی از جراحی طی چند ماه به حالت نرمال بر می گردند.

در حین عمل پروتز سینه باید جراح دقت کافی را برای انجام عمل به کار گیرد تا به عصب های ناحیه سینه آسیبی وارد نشود . پیش از انجام عمل پروتز سینه حتما از حاذق بودن جراح و انتخاب بهترین جراح پروتز سینه اطمینان حاصل نمایید.

 

شاید این مطلب را هم بپسندید…

شاید این مطلب را هم بپسندید…

#

تهران :میدان ونک، ابتدی ولیعصر به سمت شمال ، خیابان صانعی پشت دادگاه خانواده پلاک ۳۳ ساختمان پزشکان صدف طبقه سوم شرقی واحد ۳۰ مراجعه با وقت و هماهنگی قبلی

روزهای مراجعه : دوشنبه

تلفن تماس : ۸۸۱۹۲۶۱۱-۰۲۱

  • کرج : چهارراه طالقانی کوچه مرجان کلینیک پاستور مراجعه با وقت و نوبت قبلی

    روزهای مراجعه : یکشنبه و سه شنبه

    تلفن تماس : ۳۲۲۶۵۵۶۹-۰۲۶

  • با عضویت در خبرنامه میتوانید از آخرین مطالب و مقالات تخصصی و همچنین تخفیف های مناسبی و فصلی آگاه شوید