جراح پلاستيك و زيبايي
فوق تخصص جراحي ترميمي و دست

مطب تهران : ۸۸۱۹۲۶۱۱-۰۲۱

مطب کرج : ۳۲۲۶۵۵۶۹-۰۲۶

تزریق چربی به باسن و بزرگ سازی آن

ماورانت

تزریق چربی در باسن

تزریق ژل به باسن

آیا از ژل هم میشود برای بزرگسازی باسن استفاده کرد؟

من به این خاطر این سوال را اینجا مطرح کردم که در جستجوهای اینترنتی بصورت فراوان مشاهده می کنم که  تزریق ژل به باسن جستجو می شود در جواب آن باید بگویم که خیر به هیچ وجه تزریق ژل برای بزرگسازی باسن مناسب نیست  چون ژلهای قدیمی پاژ که غیر قابل جذب هستند با عوارض فراوانی همراه بود  و کنار گذاشته شده اند و ژلهای جدید هیالورونیک اسید نیز برای بزرگسازی باسن مناسب نیستند چون هم بسیار گران تمام می شود و نیز بعد از ۶ ماه تا یکسال کاملا جذب می شوند و باید تکرار شوند پس نتیجه می گیریم تزیق ژل به باسن در هیچ موردی کار برد ندارد.

برای بزرگ سازی باسن دو روش اصلی وجود دارد :
۱- تعبیه پروتز باسن
۲- تزریق چربی در باسن از بدن خود فرد

تعبیه پروتز باسن در کسانی کاربرد دارد که لاغر هستند و چربی اضافه در بدن خود جهت فراوری و تزریق مجدد به ناحیه باسن ندارند و در کل پروتز باسن با توجه به عوارضی که دارد مانند پروتز سینه جا نیافتاده است چون برای بزرگ کردن سینه در حال حاضر استاندارد طلایی تعبیه پروتز سینه می باشد و نتایج حاصل از آن بسیار عالی است ولی در مورد باسن تعبیه پروتز با توجه به عوارض شایعی که دارد در کسانیکه چربی در ناحیه شکم و کمر دارند استاندارد طلایی تزریق چربی هست برای اینکه در تزریق چربی دو هدف همزمان حاصل می شود یکی کاهش دور کمر و دوم افزایش حجم باسن برای آن که اندام زیبا بنظر برسد باید نسب ناحیه کمر به باسن ۷ به ۱۰ باشد پس کسانیکه چاقی موضعی شکم و پهلوها دارند با لیپوساکشن پهلوها و شکم حجم آنها کاهش پیدا کرده و با تزریق آن در ناحه باسن زیبایی اندام حاصل می شود.
تزریق چربی در هر طرف باید در حدود یک لیتر یا کمتر باشد و همچنین تزریق چربی باید در لایه های مختلف باسن و در لایه های مختلف از روی استخوان تا لایه های مختلف عضلات و زیر پوست و بصورت یکنواخت تزریق شود.

عکس تزریق چربی  باسن  :

با توجه به وجود فیلترینگ سایت امکان نمایش عکس تزریق چربی باسن  در این صفحه وجود ندارد جهت مشاهده عکس های تزریق باسن به صفحه اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.

عوارض تزریق چربی باسن :

در هر صورت برای هر عمل جراحی عوارضی وجود دارد ولی اگر این عمل توسط فرد با تجربه صورت گیرد عوارض تزریق چربی باسن به حداقل می رسد، عوارض تزریق چربی باسن معمولا در حجمهایی که بالای یک لیتر تزریق در هر باسن باشد بروز می کند و یا اگر لیپوساکشن بالای ۵ لیتر باشد عوارض مشاهده می شود که ممکن بدن دچارکمبود مایع شود لذا بهتره بیمار بعد از عمل از الکترولیتهای ورزشی استفاده کند چون در تزریق چربی باسن از لیزر استفاده نمی شود چون لیزر سلولهای چربی را می کشد و تزریق آن بی فایده می شود. لذا برای جلوگیری از عفونت بهتره تزریق چربی در هر طرف باسن در حد یک لیتر و یا کمتر باشد، از عوارض نادر دیگر جمع شدن مایع در محل لیپوساکشن می باشد که ممکن است نیاز باشد پزشک توسط آسپیراسیون تخلیه نماید، اگر استفاده از لباس فشاری (گن) بعد از عمل بطور مناسب صورت گیرد احتمال تجمع مایع کاهش می یابد.

دستورات بعد از عمل تزریق چربی در باسن :

تزریق چربی باسن معمولا بصورت سرپایی انجام می شود، نکته مهم اینست که بیمار برای ۳ الی ۴ روز پس از عمل مراقب توانا وعاقل در منزل داشته باشد، بهتره برای راحتی بیمار۲۴ ساعت سوند ادراری دشته باشد و آنتی بیوتیک مناسب برای دوره بعد از عمل تجویز شود.

فعالیت بیمار برای ۱ تا ۲ هفته بعد از عمل باید کاملا محدود شود فرد باید بر روی شکم بخوابد ولی اجازه راه رفتن از عصر روز عمل باید تشویق شود، اجازه نشستن جز برای قضای حاجت داده نمی شود. لباس فشاری (گن) که بلافاصله پس از عمل پوشیده می شود باید بین ۴ الی ۵روز بعد از عمل در بدن بماند و خارج نشود، بیمار باید تا دو هفته کاملا تحت نظر پزشک باشد تا از نظر بروز عفونت چک شود و خود بیمار هم باید باسن خود را از نظر وجود نقاط قرمز که ممکنه علایم عفونت باشند چک کند، بعد از دو هفته اجازه نشستن به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به بیمار داده می شود.

لباس فشاری تا ۱۲ هفته بعد از عمل پوشیده می شود و بعد از ۶ هفته اجازه فعالیت سبک به بیمار داده می شود ۱۲ هفته بعد از عمل بیمار می تواند فعالیت غیر محدود و شدید ورزشی داشته باشد، در تزریق چربی ناحیه باسن فرد باید تا ۶ ماه تزریق عضلانی نداشته باشد.

نکته مهم در تزریق چربی به باسن :

مشاهده شده متاسفانه همکارانی ( خیلی وقتها اصلا جراح پلاستیک نیستند)برای صرفه جویی در هزینه و نپرداختن هزینه کلینیک  و هزینه متخصص بیهوشی اقدام به عمل جراحی تزریق باسن تحت بی حسی موضعی در مطب و یا مراکز جراحی می کنند که به هیچ وجه آن را نپذیرید  چون تزریق چربی باسن باید با بیهوشی عومی و بصورت عمیق انجام شود تا چربی تزریق شده ماندگاری بیشتری داشته باشد و از اوردن چربی به منزل حتما خودداری نمایید چون هیچ ارزشی برای تزریق مجدد ندارد.

 

مشاهده فیلم تزریق چربی باسن :

برای مشاهده فیلم تزریق چربی باسن و مقایسه عکسهای قبل و بعد از عمل از یوتیوب بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.برای مشاهده  عکسهای قبل و بعد از عمل  تزریق چربی باسن در ایران می توانید به مطب مراجعه فرمایید.

مشاهده فیلم

برای مشاهده عکسهای بعد از عمل کلیک کنید

فیلم اول

فیلم دوم

تزریق چربی ناحیه بیکینی و برجسته کردن آن :

تزریق چربی ناحیه بیکینی اخیرا طرف داران زیادی پیدا کرده با توجه به اینکه ناحیه بیکینی و ناحیه مونس (پوبیس) در هنگام نشستن تحت فشار قرار نمی گیرد زریق چربی در این ناحیه براحتی قابل انجام است و از اصول کلی تزریق چربی که در بالا گفته شد پیروی میکند معمولا مشکل در خانمهایی هست که به علت لاغر بودن چربی کمتری برای تزریق در این ناحیه دارند لذا انتخاب دیگری مانند گذاشتن پروتز به عنوان جایگزین برای تزریق در این ناحیه وجود ندارد.

برای مطالعه بیشتر در مورد تزریق چربی و لیفت برزیلی باسن می توانید از طریق لینک زیر  اقدام نمایید برای مشاهده نمونه های جراحی می توانید وارد کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ما بشوید.بهتر آنست که برای مشاوره کامل و دیدن نمونه های متعدد جراحی به مطب مراجعه نمایید.

لیفت برزیلی و تزریق چربی باسن 

 

ورود به کانال تلگرام:

کلیک کنید

ورود به صفحه اینستاگرام:

کلیک کنید

 

تهران :میدان ونک، ابتدی ولیعصر به سمت شمال ، خیابان صانعی پشت دادگاه خانواده پلاک ۳۳ ساختمان پزشکان صدف طبقه سوم شرقی واحد ۳۰ مراجعه با وقت و هماهنگی قبلی

روزهای مراجعه : دوشنبه

تلفن تماس : ۸۸۱۹۲۶۱۱-۰۲۱

  • کرج : چهارراه طالقانی کوچه مرجان کلینیک پاستور مراجعه با وقت و نوبت قبلی

    روزهای مراجعه : یکشنبه و سه شنبه

    تلفن تماس : ۳۲۲۶۵۵۶۹-۰۲۶

  • با عضویت در خبرنامه میتوانید از آخرین مطالب و مقالات تخصصی و همچنین تخفیف های مناسبی و فصلی آگاه شوید