مطب تهران : ۸۸۱۹۲۶۱۰-۰۲۱ الی ۱۱

مطب کرج : ۳۲۲۵۶۹۲۲-۰۲۶ الی ۳۲۲۶۵۵۶۹-۰۲۶

هشدارهای پزشکی در مورد محصولات آرایش چشم

دکتر علی کربلایی خانی
هشدارهای پزشکی در مورد محصولات آرایش چشم برخی از بانوان از محصولات آرایشی یکدیگر استفاده میکنند. بهتر است برای آرایش چشم خود وسایل مشترک دیگران را بکار نبرید چون باعث انتقال میکروب های بیماری زا از بدن آن ها به بدن خود خواهید شد. عدم رعایت اصول بهداشتی در مورد محصولات آرایشی پیامدهای ناگواری برای بینایی تان دربرخواهد داشت. افزایش مصرف لوازم آرایشی چشمی مانند خط چشم، ریمل و… این موضوع را به ذهن می‌رساند که چطور باید از این فرآورده‌ها به صورت بهداشتی استفاده کرد تا منجر به آسیب‌های چشمی نشوند. باید توجه کرد که پیش از استفاده از فراورده‌های آرایشی چشمی، دست‌ها را به طور کامل با آب و صابون بشویید. البته اگر عفونت چشمی دارید، از مصرف فرآورده چشمی تا بهبودی کامل خودداری کنید. همچنین در صورت مصرف فراورده چشمی و ایجاد التهاب، مصرف آن فرآورده را سریع متوقف و اگر التهاب باقی ماند، به پزشک متخصص مراجعه ...
نمایش کامل مقاله

تهران : ونک، ولیعصر به سمت جنوب، ساختمان پزشکان ۲۵۸۸, بالای داروخانه دکتر فخرایی، طبقه اول واحد ۲

روزهای مراجعه : دوشنبه و چهارشنبه

تلفن تماس : ۸۸۱۹۲۶۱۰-۰۲۱ الی ۱۱

موبایل : ۰۹۱۲۸۳۸۲۲۱۹

• کرج : چهارراه طالقانی, بالاتر از اداره پست به سمت میدان شهدا, جنب داروخانه اهورا , ساختمان امید , طبقه اول, واحد ۱۰۶

تلفن تماس : ۳۲۲۵۶۹۲۲-۰۲۶ الی ۳۲۲۶۵۵۶۹-۰۲۶

موبایل : ۰۹۱۲۸۰۹۲۹۵۸