جراح پلاستيك و زيبايي
فوق تخصص جراحي ترميمي و دست

مطب تهران : ۸۸۱۹۲۶۱۱-۰۲۱

مطب کرج : ۳۲۲۶۵۵۶۹-۰۲۶

جراحی کوچک کردن سینه

ماورانت

 

پستانهای خیلی بزرگ علاوه بر ظاهر نا مناسبشان که تاثیر منفی در اعتماد به نفس شخص دارد مشکلات دیگری نیز برای خانمها ایجاد می کند که این مشکلات شامل : پشت درد ، گردن درد ، مشکلات منفی عدم توانایی شرکت در فعالیتهای ورزشی ، می باشد. در عمل جراحی کوچک کردن پستان با برداشتن چربی و بافت غدها و پوست از سینه ،آنها را کوچکتر ، سبکتر ،سفت تر می کنند.همچنین در این عمل می توان  هاله نوک پستان را که تیره تر است کوچکتر کرد.

دوران نقاهت :

بین ۶ ماه تا ۱ سال طول می کشد تا سینه ها شکل نهایی خود را بدست آورند. تورم و کبودی در چند روز بعد از عمل از بین می رود. بیمار ۳ تا ۴ هفته نباید جسم سنگینی را بردارد یا هول بدهد. بیمار بعد از ۲ هفته می تواند به کار و فعالیتهای اجتماعی برگردد.

نتایج :

نتایج دائمی است.

تکنیک و روش عمل :

در این عمل با روش جدید دو برش بر روی سینه انجام می گردد. یک برش دور هاله اطراف نوک پستان که تیره تر است انجام می شود و برش دیگر به طور عمودی از هاله دور نوک پستان تا چین زیر پستان انجام می گیرد.

نویسنده : دکتر علی کربلایی خانی

مشاهده گالری جراحی های سینه

برای مشاهده عکسها و گالری های جراحی سینه وارد کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما بشوید:

 

تهران :میدان ونک، ابتدی ولیعصر به سمت شمال ، خیابان صانعی پشت دادگاه خانواده پلاک ۳۳ ساختمان پزشکان صدف طبقه سوم شرقی واحد ۳۰ مراجعه با وقت و هماهنگی قبلی

روزهای مراجعه : دوشنبه

تلفن تماس : ۸۸۱۹۲۶۱۱-۰۲۱

  • کرج : چهارراه طالقانی کوچه مرجان کلینیک پاستور مراجعه با وقت و نوبت قبلی

    روزهای مراجعه : یکشنبه و سه شنبه

    تلفن تماس : ۳۲۲۶۵۵۶۹-۰۲۶

  • با عضویت در خبرنامه میتوانید از آخرین مطالب و مقالات تخصصی و همچنین تخفیف های مناسبی و فصلی آگاه شوید