جراح پلاستیک و ترمیمی و جراح دست

مطب تهران : ۸۸۱۹۲۶۱۰ الی ۱۱

مطب کرج : ۳۲۲۵۶۹۲۲-۰۲۶ الی ۳۲۲۶۵۵۶۹-۰۲۶

۲۰ ماده خوراکی مغذی برای داشتن تمرین بدنی کارآمدتر

دکتر علی کربلایی خانی
۲۰ ماده خوراکی مغذی برای داشتن تمرین بدنی کارآمدتر ورزش بخش مهمی از روال زندگی روزمره شماست اما ممکن است تغذیه مناسبی برای دریافت بیشترین تاثیر ورزش کردن نداشته باشید. اضافه کردن این ۲۰ ماده مغذی به رژیم غذایی، به بدن شما درعضله سازی کمک می کند و انرژی لازم برای جلسه تمرینی شدید و کارآمد را تامین می کند. انواع مواد خوراکی مغذی گوشت ماهی سالمون بوقلمون استیک گاومیش جوجه ماهی هالیبوت ماهی تن صدف خوراکی گوشت حاوی پروتئین است که برای ساختن توده عضلانی و تامین انرژی مورد نیاز برای تمرین کارآمد، ضروری است. غذاهای دریایی چربی کم و پروتئین بالا دارند و گزینه های بسیار سالمی برای افزایش سریع پروتئین هستند. بوقلمون و مرغ حاوی چربی کم و پروتئین زیاد هستند و می توانند به رشد ماهیچه های قوی کمک می کند. گوشت قرمز، اگر در حد اعتدال مصرف شود، می تواند مقدار زیادی پروتئین وهمچنین چربی ها را برای بدن ...
نمایش کامل مقاله

تهران : ونک، ولیعصر به سمت جنوب، ساختمان پزشکان ۲۵۸۸, بالای داروخانه دکتر فخرایی، طبقه اول واحد ۲

روزهای مراجعه : دوشنبه و چهارشنبه

تلفن تماس : ۸۸۱۹۲۶۱۰ الی ۱۱

موبایل : ۰۹۱۲۸۳۸۲۲۱۹

  • کرج : چهارراه طالقانی, بالاتر از اداره پست به سمت میدان شهدا, جنب داروخانه اهورا , ساختمان امید , طبقه اول, واحد ۱۰۶

    روزهای مراجعه : یکشنبه و سه شنبه

    تلفن تماس : ۳۲۲۵۶۹۲۲-۰۲۶ الی ۳۲۲۶۵۵۶۹-۰۲۶

    موبایل : ۰۹۱۲۸۰۹۲۹۵۸

  • با عضویت در خبرنامه میتوانید از آخرین مطالب و مقالات تخصصی و همچنین تخفیف های مناسبی و فصلی آگاه شوید